کد خبر: 187456531
تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 تير 1397
خانه » سلامت و بهداشت » اخبار تامین » نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از اقدامات سازمان تامین اجتماعی قدردانی کرد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن ابراز رضایت از اقدامات سازمان تامین اجتماعی خواستار اطلاع رسانی دستاوردها و خدمات این سازمان به اقشار مختلف مردم شد.

به گزارش چی 24 به نقل از اخبار تامین:

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، همزمان با هفته تامین اجتماعی، مدیرکل، مدیر درمان و جمعی از روسا و کارشناسان ارشد مجموعه تامین اجتماعی هرمزگان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، با آیت الله غلامعلی نعیم آبادی دیدار و گفتگو کردند.

 نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در این دیدار ضمن ابراز رضایت از اقدامات سازمان تامین اجتماعی در استان، از خدمات و تلاش های مدیران و کارکنان این سازمان بزرگ بیمه گر در خدمات رسانی به مردم تقدیر کرد.
وی خواستار اطلاع رسانی گسترده اقدامات، دستاوردها و خدمات سازمان تامین اجتماعی به اقشار مختلف استان هرمزگان شد و گفت: این سازمان بزرگ بیمه گر خدمات متنوع ١٨ گانه ای را به مردم کشور در راستای عدالت اجتماعی ارایه می دهد که پیش از انقلاب چنین خدماتی با این سطح و گستردگی وجود نداشت.
در ابتدای این دیدار، سید فاضل حیدری بلوکی مدیرکل تأمین اجتماعی و  دکتر مریم امیری مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان به ارایه گزارشی از عملکرد یکساله اخیر این مجموعه در مباحث بیمه ای و درمانی پرداختند.

همچنین،سید فاضل حیدری بلوکی مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان از شعبه شهید رجایی در منطقه صنعتی غرب بندرعباس به مناسبت ٢٥ تیرماه، روز تامین اجتماعی بازدید کرد و در جریان این بازدیدگفت: فاز دوم طرح ساختار نوین و تلفیق آن با طرح میز خدمت، طرح مشوق های بیمه ای سهم کارفرما، طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان و طرح پرونده الکترونیک از جمله برنامه های مهم اجرا شده و در دست اقدام اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان است که با به ثمر نشستن آنها می توان شاهد تحولی بزرگ در خدمت رسانی به مشتریان و رضایتمندی بیشتر آنها باشیم.
وی با بیان اینکه طرح بخشودگی جرایم بیمه ای به مدت دوماه از ١٠ اردیبهشت ماه آغاز و تا ١٠ تیرماه ماه جاری ادامه داشت، گفت: جمع مبلغ جرائم کارفرمایان مشمول این طرح در استان ٥٧٠ میلیار ریال بود.
حیدری بلوکی تصریح کرد: در مدت اجرای این طرح ٥ هزار و ٢٧٧ مورد درخواست کارفرمایان دریافت شد که تاکنون مبلغ ٢٤٠ میلیارد ریال از بدهی های معوقه آنها بخشوده شده است. 

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین